Товарів не знайдено
{{/items}} {{#total}} Переглянути всі результати пошукуТоварів з цим набором фільтрів не знайдено. Для скидання фільтрів, будь ласка натисніть "Скинути фільтри" і спробуйте задати інші параметри.
Кожному фермеру чи будівельнику, який керує спецтехнікою, відомо, що паливо та покришки є головними витратними статтями при утриманні спецтехніки. На вартість палива, на жаль, вплинути ніяк неможливо, скоротити витрати на ремонт і заміну шин цілком реально. Головне, що варто розуміти перед тим, як купити гуму Р38, це значення правильно підібраних шин. Якщо оснастити спецтехніку непідходящими покришками, то дуже скоро можна виявити збільшену витрату палива, некоректну роботу самої техніки, швидке виникнення пошкоджень та деформації.
Головні характеристики, яким мають відповідати нові шини, зазначає виробник техніки. Це ширина та висота профілю, діаметр посадкового отвору, а також індекси навантаження та швидкості.
Однак не варто скидати з рахунків такі фактори, як:
Останній фактор надзвичайно важливий, тому що для трактора в полі та для навантажувача в кар'єрі потрібні різні покришки на 38 дюймів.
Залежно від того, яку будову має конструкція спецшин, розрізняють пневматичні, бандажні та цільнолиті покришки. При цьому діаметр шини 38 дюймів є у каталогах більшості виробників.
Покришки пневматичного типу потребують накачування повітрям. Усередині них є порожнина, в яку закачують повітря і в якій підтримує певний тиск. Пневматична гума на авто на 38 дюймів може бути камерною та безкамерною.
Перший тип позначається літерами ТТ чи Т/Т і має на увазі наявність камери під протекторним шаром. Ці покришки, у свою чергу, поділяються на діагональні та радіальні.
Перевагою камерних шин (діаметр гуми 38 дюймів або будь-якої іншої) є чудова амортизація, що актуально для перевезення «тендітного» вантажу. Також шини цього типу менше ушкоджують верхній шар ґрунту, що підходить для виконання робіт у полях, на зораних та засіяних ділянках землі.
Недоліки камерних покришок полягають у тому, що вони схильні до проколів і у разі пошкодження цілісності швидко втрачають тиск. Це може бути небезпечним, коли відбувається в процесі їзди, адже техніка втрачає керованість і може спричинити аварію. Заміну шини доводиться виконувати на місці, тому що доїхати на пробитій шині до ремонтної майстерні неможливо. Найчастіше ці покришки застосовують для робіт на рівному рельєфі, де немає гострого каміння та інших небезпечних для камери предметів.
Безкамерні шини позначають маркуванням TL або Т/L. Ці покришки не потребують камери, так як вони кріпляться безпосередньо на обід колеса, а повітря закачується в порожнину, що утворилася. Такі моделі виготовляють із щільніших полімерних сумішей, тому вони не настільки еластичні, як камерні вироби. Але безкамерні не бояться різкої зміни погоди, зниження чи підвищення температур. При проколі ці покришки повільніше втрачають тиск, тому водій має можливість дістатися сервісного центру або власного гаража.
За наявності таких вагомих переваг безкамерні моделі мають також недоліки. Тим не менш, вони схильні до проколів і можуть втратити керованість у будь-який момент: у полі, на дорозі, при виконанні важливого завдання. Також не слід недооцінювати жорсткість таких шин.
Коли для спецтехніки необхідний діаметр шини 38 дюймів, можна вибрати цільнолиті шини. Головна відмінність гум цього від попередніх видів у тому, що всередині виробу немає порожнин. Це суцільні покришки, всередині яких закладено спеціальний прошарок зі сталевими нитками. Ціліснолиті моделі кріпляться прямо на обід і не потребують постійної перевірки тиску. Українські автовласники називають такі шини безліччю різних імен: суцільними, покришками супереластик та іншими. Головна перевага цієї гуми в тому, що її неможливо проколоти, вона дуже зносостійка і витривала. Ці шини навіть можуть бути абсолютно білими. Білі цільнолиті шини застосовують у тих галузях, де потрібне дотримання конкретних санітарних норм.
До недоліків варто віднести жорсткість та низьку амортизацію. Для встановлення таких виробів необхідне спеціальне обладнання та досвідчений майстер.
Останній вид спецшин - бандажна гума на 38, ціна її набагато вища, ніж вартість попередніх моделей. Це пов'язано з тим, що такі покришки виготовляють із натурального каучуку. Протектор наварюється на металевий обід, тому бандажні шини неможливо проколоти.
Це найбільш безпечні, надійні та довговічні шини. Вони стійкі та міцні, можуть перевозити великі вантажі. Але їхня амортизація ще менш вражаюча, ніж у цільнолитих шин.
Після вибору гуми 38 купити спецшин можна за ціною від 6401 грн за одиницю.
Модель | Ціна |
---|---|
Ceat Farmax HPT | 58339 ₴ |
Petlas TA-120 | 18306 ₴ |
Ceat Farmax TT | 10063 ₴ |
Ceat Farmax R80 | 27625 ₴ |
Ceat Farmax R85 | 11853 ₴ |