Як підібрати шини?
1. Подивіться розмір на боковині встановленої шини. Він наведений в такому вигляді: 205/55 R16.
2. Альтернативні варіанти розмірів покришок вказані в керівництві на автомобіль, на стійці кузова, дверях водія, на кришці паливного лючка або «бардачка».
3. Скористайтеся підбором по авто або фільтром на нашому сайті.
Фільтри
Товарів з цим набором фільтрів не знайдено. Для скидання фільтрів, будь ласка натисніть "Скинути фільтри" і спробуйте задати інші параметри.
Придбав 2 шт на передню вісь: попередня з дорогих після 2-х сезонів давала вібрацію при 130 км/год. Нормально відбалансувалась, вібрації при 150 немає (:
Шины для жаркой Азии.При температуре даже +15,шина гудит,дребезжит, давление не держит вообще.Отбалнсирована,ходовая в норме.Боковины ватные.Не рекомендую.Жалею,что купил.
Шини розміру 215/65/R16 18го року випуску, використовую третій сезон, до мене 1 сезон у попереднього власника авто (сам би я таке при здоровому глузді ніколи б не купив!!!). По суті шини лайнячі, за цю ціну краще придбати щось інше. Сама гума дубова, при мінусових температурах наче пластмаса. Для снігу якщо хоч якось вистачає, то не дай Боже виїхати на лід...
До того ж, одну з шин ще й повело, хоча залишок протектору по всії шинах більше 6мм.
Буду добивати це лайно влітку, іншого виходу нема.
Плюси:
- ну хіба що малюнок протектора, а-ля continental або goodyear
Мінуси:
- дубова наче пластмаса навіть в плюсову температуру
- на льду не тримає зовсім
- погано тримає на снігу
- навіть при правильному зберіганні/використанні шину може повести
Проехал на этой резине 1000 км., есть некоторое понимание, чего от нее ждать.
Буду сравнивать с Bridgestone B250, т.к. она стояла на этом же авто (Шкода).
Гораздо мягче, чем Bridge. Рельсы держит хорошо. На жаре не плывет. Вписываясь в крутой поворот (в городе) на скорости 55 – 60 км/ч, норовит «съехать», но траекторию выдерживает. Bridge в этом повороте проходит как по рельсам.
Воду держит уверенно, хотя экстренных торможений по воде не было и в полной мере этот параметр оценить не удалось. НО! Очень вяло ведет себя на мокрой брусчатке!!!
Резюме: ТАТКО мягче, комфортней Bridgа, но и благодаря этому, слегка проигрывает ему по некоторым показателям.
Общие ощущения от нее только позитивные. Откровенно говоря, не думал ее брать. Даже в сторону Турков не смотрел – уговорил продавец, у которого покупаю резину много лет. Он прав – это лучшее предложение на сегодняшний день.
Проехал на этой резине 1000 км., есть некоторое понимание, чего от нее ждать.
Буду сравнивать с Bridgestone B250, т.к. она стояла на этом же авто (Шкода).
Гораздо мягче, чем Bridge. Рельсы держит хорошо. На жаре не плывет. Вписываясь в один и тот же крутой поворот (в городе) на скорости 55 – 60 км/ч, норовит «съехать», но траекторию выдерживает. Bridge в этом повороте проходит как по рельсам.
Воду держит уверенно, хотя экстренных торможений по воде не было и в полной мере этот параметр оценить не удалось. НО! Очень вяло ведет себя на мокрой брусчатке!!!
Повышенного шума не замечено.
Резюме: ТАТКО мягче, комфортней Bridgа, но и благодаря, этому слегка проигрывает ему по некоторым показателям.
Общие ощущения от нее только позитивные. Откровенно говоря, не думал ее брать. Даже в сторону Турков не смотрел – уговорил продавец, у которого покупаю резину много лет. Он прав – это лучшее предложение на сегодняшний день.