Звʼяжіться з нами

Дивитися всі Статті
Тест літніх шин UUHP

Це довгоочікуване випробування, оскільки в його рамках відбулося перше тестування нової моделі Bridgestone Potenza Sport. Це єдині нові шини в 2021 році, які мають шанс поборотися з визнаними надвисокопродуктивними покришками, такими як Michelin Pilot Sport 4S, Continental SportContact 6 і Goodyear Eagle F1 SuperSport. Першими це роблять найкращі тестувальники у своїй справі, німецьке видання Auto Bild. Вони протестували дев'ять шин 265/35 R20 UUHP на сухій і мокрій дорозі, використовуючи дуже неєвропейський Ford Mustang.

Чи може Bridgestone конкурувати в своєму сегменті?

Найбільше питання: чи зможе новий Potenza Sport дійсно конкурувати з Michelin, Continental і Goodyear? Відповідь, принаймні, для цього тесту - однозначно так! Новий Bridgestone Potenza Sport переміг у кількох тестах, модель має найкоротше гальмування на сухій дорозі і мокрій дорозі, вони найшвидші за проходженням кола з відмінною керованістю на мокрій дорозі!

Єдиним з чотирьох ключових тестів, у якому модель посіла не перше місце, була керованість на сухій дорозі, де вона фінішувала всього на 1,8% позаду Michelin. Проте тестери, як і раніше, повідомляли, що у неї відмінна керованість і точне управління кермом як на сухій, так і на мокрій дорозі.

Найкращим учасником серед інших визнали Continental Sport Contact 6. Хоча ця шина не виграла жодного тесту і має досить високий рівень шуму, модель незмінно була близька до лідерів у всіх випробуваннях і демонструвала динамічне спортивне водіння і поведінку на мокрій дорозі.

"Улюблена" шина з Інтернету Michelin Pilot Sport 4S, посіла третє місце у загальному заліку, вигравши на сухому гальмуванні і показавши найнижчий рівень шуму в тестах. Але при цьому вона продемонструвала середні показники керованості під час проходження кола на мокрій дорозі і була найдорожчим комплектом шин для покупки. Останнім з "великої четвірки" став Goodyear Eagle F1 SuperSport. Як і SportContact 6, він був стабільним у будь-яких умовах, але не міг зрівнятися з найкращими учасниками в цілому.

Результати тестів на сухій дорозі

Літні шини надвисокої продуктивності з гальмування на сухій дорозі розподілилися наступним чином:

  1.  Bridgestone Potenza Sport.
  2.  Goodyear Eagle F1 SuperSport.
  3.  Continental Sport Contact 6, Michelin Pilot Sport 4S.
  4.  Vredestein Ultrac Vorti R.
  5.  Hankook Ventus S1 evo 3.
  6.  Falken Azenis FK510.
  7.  Landsail LS588 UHP.
  8.  Berlin Tires Summer UHP 1.

Michelin Pilot Sport 4 S показали найкращий час кола зі значним відривом і суб'єктивно лідирували. Bridgestone були практично на одному рівні з Michelin за суб'єктивною керованістю, але продемонстрували відставання за часом, а шини Landsail і Berlin, за цим параметром опинилися на останніх місцях. За швидкістю проходження дистанції і керованості рейтинг такий:

1.      Michelin Pilot Sport 4 S.

2.      Bridgestone Potenza Sport.

3.      Vredestein Ultrac Vorti R.

4.      Goodyear Eagle F1 SuperSport.

5.      Continental Sport Contact 6, Michelin Pilot Sport 4S.

6.      Hankook Ventus S1 evo 3.

7.      Falken Azenis FK510.

8.      Landsail LS588 UHP.

9.      Berlin Tires Summer UHP 1.

Тестування на мокрій дорозі

Bridgestone також з невеликим відривом лідирував на гальмуванні на мокрій дорозі. Загальний рейтинг по гальмуванню в мокрих умовах:

1. Bridgestone Potenza Sport.

2. Continental Sport Contact 6.

3. Michelin Pilot Sport 4 S.

4. Hankook Ventus S1 evo 3.

5. Goodyear Eagle F1 SuperSport.

6. Vredestein Ultrac Vorti R.

7. Falken Azenis FK510.

8. Berlin Tires Summer UHP 1.

9. Landsail LS588 UHP.

Здобувши три перемоги в чотирьох ключових тестах, Potenza Sport виявилася найшвидшою і найбільш керованою шиною в тестуванні, з прямим управлінням керма і першокласним балансом. Vredestein Ultrac Vorti R і Goodyear Eagle F1 SuperSport також показали відмінну керованість на мокрій дорозі. Саме ці три моделі поставили на перше місце рейтингу за цим параметром. Найбільш відстали від лідерів шини Falken, Landsail і Berlin.

Goodyear виграв тест на аквапланування з невеликим відривом від Falken, який посів друге місце. На третьому місці - шини Bridgestone. Найбільш схильні до аквапланування Michelin, Berlin і Landsail.

Інші критерії

Від найтихіших до найбільш шумних учасники тестування розподілилися наступним чином:

1. Michelin Pilot Sport 4 S, Landsail LS588 UHP.

2. Berlin Tires Summer UHP 1.

3. Vredestein Ultrac Vorti R.

4. Falken Azenis FK510.

5. Bridgestone Potenza Sport.

6. Goodyear Eagle F1 SuperSport.

7. Continental Sport Contact 6.

8. Hankook Ventus S1 evo 3.

У випробуванні з опору коченню відзначилися шини Landsail, Continental і Michelin. Найбільші труднощі зазнали Goodyear і Vredestein. Найбільш дорогими шинами в тесті були Michelin і Goodyear. Однією з найдорожчих моделей була Bridgestone Potenza Sport.

Підсумкові результати

Підсумковий рейтинг моделей, які беруть участь у тестуванні, такий:

1. Bridgestone Potenza Sport.

Плюси: нова спортивна шина вищого класу з відмінною керованістю на сухій і мокрій дорозі, точною реакцією на рульове управління, хорошим балансом, найкоротшим гальмівним шляхом на мокрій і сухій дорозі і хорошими характеристиками аквапланування. Переможець тесту.

Мінуси: не виявлено.

2. Continental Sport Contact 6.

Плюси: відмінна шина з динамічними характеристиками на мокрій дорозі, коротким гальмівним шляхом на мокрій і сухій дорозі, хорошим комфортом і низьким опором гойданню.

Мінуси: трохи високий рівень шуму.

Рекомендовано.

3. Michelin Pilot Sport 4 S.

Плюси: літня шина преміум-класу зі спортивною динамікою на сухій дорозі, точне управління, короткий гальмівний шлях на мокрій і сухій дорозі і низький опір коченню.

Мінуси: дуже дорогі.

Рекомендовано.

4. Goodyear Eagle F1 SuperSport.

Плюси: літня спортивна шина з високим рівнем збалансованих характеристик на сухій і мокрій дорозі, коротким гальмівним шляхом на сухій дорозі і хорошим комфортом.

Мінуси: дуже дорогі.

Рекомендується.

5. Vredestein Ultrac Vorti R.

Плюси: шина з хорошими характеристиками, спортивним управлінням, точним управлінням, коротким гальмівним шляхом на сухій дорозі і хорошим співвідношенням ціни і якості.

Мінуси: трохи збільшений гальмівний шлях на мокрій дорозі, підвищений опір гойданню.

Рекомендується.

6. Hankook Ventus S1 evo 3.

Плюси: S1 Evo3 відрізняється безпечною поведінкою і коротким гальмівним шляхом як на сухій, так і на мокрій дорозі, з прямою реакцією на рульове управління.

Мінуси: низький опір акваплануванню, високий рівень шуму.

Рекомендується.

7. Falken Azenis FK510.

Плюси: хороші резерви безпеки при акваплануванні, хороша керованість на мокрій дорозі.

Мінуси: великий гальмівний шлях на мокрій дорозі, недостатня обертальність на сухій дорозі.

8. Landsail LS588 UHP.

Плюси: дуже низький опір коченню.

Мінуси: обмежене зчеплення з мокрою дорогою, дуже довгий гальмівний шлях на мокрій і сухій дорозі, погана керованість і поганий опір акваплануванню.

Не рекомендується.

9. Berlin Tyres Summer UHP 1.

Плюси: низький рівень шуму, невисока ціна.

Мінуси: дуже поганий на мокрій дорозі, небезпечно довгий гальмівний шлях на мокрій і сухій дорозі, слабка неврівноважена керованість з поганою реакцією на управління кермом.

Не рекомендується.

 

23 березня 2021 р.
4,5
28 оцінок