Звʼяжіться з нами

Дивитися всі Статті
Тест 17-дюймових трекових шин. 2019

Тести шин на трасі завжди вітаються, так як всі, хто їздить по трасі, зацікавлені в тому, щоб знати, чим відрізняються шини. В цьому році AutoMail.Ru протестував трекові шини розміром 225/45R17на автомобілі Mazda MX5 Cup назвав Continental PremiumContact 6 у якості еталонної шини.

Варто пам'ятати, що MX5 - легка, щодо малопотужна машина, тому результати цього тесту можуть відрізнятися від випробувань на більш важких авто.

Сухе випробування

Як показали попередні тести, легкові шини Pirelli P ZeroTrofeo R, незважаючи ні на що, важко перевершити, і вони знову показують найшвидший результат в сухих умовах. Цікаво, що хоча траса в російському Магнітогорську являє собою довгий коло, ухил Continental PremiumContact 6 йде подібно до гусеничним шинам, що пов 'язане з більш низьким опором коченню, що дозволяє підвищити максимальну швидкість на прямих ділянках.

Випробування на гальмування на сухій дорозі проводилися, коли шини були холодними, щоб показати, як вони будуть використовуватися на дорозі, а не на трасі. Тому Continental PremiumContact 6 проявив себе так добре.

Суб'єктивно Yokohama A052 показала кращі результати, але, що цікаво, Continental обігнав Trofeo R і випередив інші шини в тесті. Цікаво, що за цими результатами PremiumContact 6 виявляється відмінно керованої шиною.

Тест на мокрій дорозі

Дані гальмування у мокрих умовах не проводилися з належним рівнем води - глибина була дуже невеликий. Це означає, що отримані результати варто сприймати як орієнтир, а не як Євангеліє. За будь-якої фактичної глибині води шини на трасі працювали б набагато гірше. Наприклад, у А052 глибина протектора 4,4 мм, біля PremiumContact 6 - 7,4 мм. Чим менше глибина протектора, тим нижче функціональність у стоячій воді.

Результати тесту:

1 місце. Yokohama Advan A052

Гальмування на мокрій дорозі - 1 місце

Гальмування на сухій дорозі - 1 місце

Сухе зчеплення - 2 місце

За підсумком - 1 місце.

Позитивні якості: деякі простимі помилки, найкраще зчеплення за поворотами, хороше зчеплення на мокрій дорозі.

Мінуси: ціна, зносостійкість, не розрахований на сильний дощ.

Підсумок: схожий з Trofeo R, але поблажливий до новачкам, оскільки прощає помилки за кермом. А052 не вимагає сильного розгону і зберігає свою максимальну швидкість протягом 2 - 3 кіл, перш ніж вирівнюється темп. Навіть коли протектор зношений до межі, темп залишається високим. Дуже висока протекторна захист для шини 200. 100 - 120 здається більш реалістичною.

2 місце. Yokohama Advan Neona AD08R

Гальмування на мокрій дорозі: 2-е (0,8М). Гальмування на сухій дорозі: 3-е (0,9М). Сухе зчеплення - 3-е місце (1,29 с).

Позитивні властивості: універсальна шина для різних погодних умов, з меншим перегрівом, ніж Hankook RS3.

Мінуси: середня чуйність, висока ціна, помірний бокової поворот.

В цілому: приємно збалансована на Mazda MX5, але погана реакція на рульове управління, тому не буде ідеальною для новачків. Шина не дуже перегрівається. Хороші характеристики на мокрій дорозі означають, що ця шина може бути хорошим вибором в якості повсякденному гуми, але за такою ціною можна придбати трекові Hankook або Continental.

3 місце. Hankook Ventus RS3 Z222

Гальмування на мокрій дорозі: 5-е (3,6 м). Гальмування на сухій дорозі: 4-те (2,4 м). Сухе зчеплення - 3-е місце (1,29 с).

Позитивні якості: реакція на рульове управління, хороший час проходження кола, низька ціна, висока зносостійкість.

Мінуси: відносно швидкий перегрів, м'які бічні стінки, низький рівень зчеплення з мокрою дорогою.

В цілому: Hankook дуже гарний у поворотах на високій швидкості, але в міру зниження швидкості і збільшення кута повороту керма боковина стає більш м'якою. Шина показує відмінний час, але через кілька кіл перегрівається.

4 місце. Continental PremiumContact 6

Гальмування на мокрій дорозі: 3-е (1,1 м). Гальмування на сухій дорозі: 1-е (0 м). Сухе зчеплення - 5-е місце (1,56 с).

Позитивні якості: найнижче опір коченню, хороший час проходження кола, короткий гальмівний шлях на сухий і мокрій дорозі.

Мінуси: високий знос на трасі.

В цілому: незважаючи на те, що шина відрізняється меншою маневреністю і меншою швидкістю рульового управління, ніж шини для щоденної їзди по трасі, вона забезпечує відмінний час гальмування.

5 місце. Pirelli P Zero Trofeo R

Гальмування на мокрій дорозі: 3-е (1,1 м). Гальмування на сухій дорозі: 5-е (5,2 м). Сухе зчеплення - 1-е місце (0 с).

Позитивні якості: найбільш швидке час проходження сухого кола, хороше опір перегріву, висока швидкість реакції на рульове керування.

Мінуси: не дуже добре почуває дорогу, тривале гальмування у мокрих умовах.

В цілому: Trofeo R відрізняється Найточнішим рульовим керуванням в будь-яких умовах і, на відміну від інших шин у тесті, не демонструє ознак перегріву. Потрібно багато часу для розігріву, тому її не можна вважати ідеальною шиною для щоденного використання.

10 травня 2019 р.
4,7
457 оцінок