Товарів не знайдено
{{/items}} {{#total}} Переглянути всі результати пошукуФахівці відомого бренду Goodyear наполегливо рекомендують автовласникам обов'язково змінювати шини відповідно до сезону. У тому числі виробник звертає увагу на необхідність заміни зимових покришок літніми, це безпечніше і більш вигідно при експлуатації гуми.
Шини, призначені для зимового та літнього використання, суттєво відрізняються за своєю будовою, складом гуми та поведінкою під час руху. Малюнок протектора - одна з найбільш помітних відмінних ознак. Літні шини оснащуються більшими ламелями з поздовжніми канавками, необхідними для відведення води і запобігання аквапланування. Водночас протектор зимових моделей часто має великі шашечки зі спеціальними прорізами, які допомагають зберігати кращі зчіпні якості і керованість на засніженій дорозі.
Склад гуми - ще одна властивість, якою розрізняються літні та зимові шини. Якщо покришки призначені для літньої дороги, основа буде більш жорсткою. Тому при негативній температурі гума часто дубіє і втрачає свої властивості. Зимові шини мають більш еластичний гумовий склад. Крім того що він не втрачає свої вихідні якості при негативних температурах, такий компаунд дозволяє зберігати зчіпні властивості на снігу і льоду.
Хоча відмінності у складі гуми і властивостях протектора однозначно є, існує стереотип про те, що на практиці різниця практично непомітна і не відчувається водієм. Проте виробниками покришок були проведені численні тести і випробування, які показали зниження продуктивності, безпеки і комфорту при використанні покришок поза сезоном. Особливо помітне збільшення гальмівного шляху на мокрій дорозі, в тому числі при екстреному гальмуванні, що значно знижує безпеку руху. А використання м'якого протектора фрикційних моделей на вологому асфальті істотно знижує показники стійкості автомобіля.
Виходячи з цих даних, а також результатів досліджень, можна зробити висновок про наслідки використання зимових покришок на літній дорозі:
Таким чином, зимові шини влітку недоцільно використовувати не тільки тому, що експлуатаційні якості покришок погіршуються, але і тому що це економічно невигідно. Як правило, після літа така гума швидше стирається і ймовірно буде непридатна до зимового використання.