Товарів не знайдено
{{/items}} {{#total}} Переглянути всі результати пошукуВсі моторні масла під час експлуатації піддаються однаковим навантаженням. Судіть самі: наприклад, верхня поршнева канавка нагрівається до 270-280° Цельсія, температура в зоні поршня досягає 450°, вкладиші підшипників і шийка коленвалу до 150-160°, а в картері 80-100°. Всім цим температурним випробуванням піддається одне і те ж масло.
Слід також врахувати, що на масло діють окислювачі: кисень, незгоріле паливо, гази з камери згоряння тощо. Ось чому вибір правильного масла дуже важливий для стабільної та тривалої роботи вашого авто.
Існує кілька класифікацій масел:
Якщо дивитися на питання з професійної точки зору, дана класифікація є неповною. Однак для звичайних автолюбителів досить цієї інформації, щоб підібрати правильне масло для свого авто.
Зазначені типи масел відрізняються один від одного:
В умовах ринку і кліматичних умов України, само собою, прижилася методика SAE.
Від деяких водіїв-аматорів можна почути фразу «У мене залито SAE». Це формулювання некоректне. Правильно буде вказати дещо іншу інформацію: Castrol GTX 5 Lightec SAE 10W-40 API SJ / CF / EC.
За хімічним складом виділяють 4 типи масел:
3. Напівсинтетичні (суміш мінерального і синтетичних масел).
4. Синтетичні (спрямований синтез).
Для автолюбителів, які вирішили придбати масло самостійно, корисно буде знати, як розшифрувати його маркування.
За класифікацією SAE можна бачити такі позначення: SAE 10W-40, SAE 15W-40, SAE 30, SAE 0W-40, SAE 10W, SAE 20W-50 і так далі.
Число, що стоїть перед буквою W - це ЗИМОВИЙ параметр. Чим нижче значення, тим довше не замерзне масло, дозволяючи швидко запустити мотор в умовах низьких температур. Мінімальне значення в даному випадку може бути 0.
Якщо число вказано без знака W - це літній параметр ступеня густоти масла при нагріванні. Високі показники в даному випадку вказують на стійкість масла до високих температур. Максимальне значення тут може бути 60.
Якщо число одне, наприклад SAE 30, - то масло просто літнє, якщо SAE 0W - то масло тільки ЗИМОВЕ.
НАЗАВЖДИ запам'ятайте цифру -35 і додавайте до неї число, що стоїть перед буквою W. Наприклад: 10W-40: до -35 + 10 отримуємо -25 - це та температура навколишнього середовища, при якій масло ще не застигло. Як відомо, в січні температура в нашій країні може опускатися до -28 буває. Так що, якщо ви підберете масло 10W-40, є велика ймовірність того, що вам доведеться скористатися метро. І навіть якщо авто заведеться, то двигун і акумулятор ОТРИМАЮТЬ ВЕЛИЧЕЗНЕ НАВАНТАЖЕННЯ. Так що, вибір масла взимку - дуже відповідальне завдання.
Приклади: API SJ / CF, API SF / CC, API CD / SG, API CE, API CE / CF-4, API SJ / CF-4 EC 1
Читати це маркування слід так:
S - масло для бензинових, С - для дизелів, EC - для енергозберігаючих. Букви, які стоять далі, говорять про рівень якості для відповідного типу двигуна: для бензинових від A до J, для дизелів від A до F. НІЖ БУКВА далі за абеткою, ТИМ КРАЩЕ.
Цифра, що стоїть після букв - API CE / CF-4, - означає, для якого двигуна призначене масло, 4 - для чотиритактного, 2 - для двотактного.
Буває і універсальне масло, яке підходить і для бензинових, і для дизельних. Воно позначається так: API CD / SG. Прочитати це просто - якщо написано CD / SG - це БІЛЬШ ДИЗЕЛЬНЕ масло, якщо SG / CD - це значить БІЛЬШЕ бензинове.
Позначення EC 1 (наприклад API SJ / CF-4 EC 1) - означає відсоток економії палива, тобто цифра 1 - не менше 1,5% економії; цифра 2 - не менше 2,5%; цифра 3 - не менше 3%.
Класифікація за ACEA - це зведення посилених вимог до експлуатації і конструкції двигунів в Європі. У АСЕА виділяють три класи масла:
У кожному класі є свої категорії - А1/В1, A3/В3, А3/В4, А5/В5 або С1, С2 і С3. Вони кажуть про різні характеристики. Так, масло категорії А3/В4 застосовуються в форсованих бензинових моторах.
Зазвичай виробник вказує на каністрі всі три класи - SAE, API і ACEА, але при виборі рекомендуємо орієнтуватися на класифікацію по SAE.