Звʼяжіться з нами

Дивитися всі Новини
Тест зимових шин в розмірі 205 / 55R16 від експертів українського видання «Автоцентр»

З огляду на різноманітність зимових шин, представлених на українському ринку, підбір підходящої гуми часом перетворюється на справжній кошмар автомобіліста. Все частіше головним аргументом для вибору стає вартість покришок, хоча цей параметр залежить від цілого ряду чинників.

В першу чергу, потрібно сказати, що шини скандинавського типу, які призначені для їзди при екстремально низьких температурах по снігу і льоду, коштують дорожче, ніж вироби для теплих зим. Це безпосередньо пов'язано зі складом компаунда і технологіями виробництва. Більш складні протекторні малюнки вимагають розробки високотехнологічних прес-форм, а для створення морозостійкої полімерної суміші необхідний цілий список різних дорогих компонентів.

Фахівці видання провели тест-драйв 11-ти популярних моделей зимових шин від самих різних виробників: великих брендів з відомими на весь світ іменами, а також невеликих європейських і вітчизняних фірм.

Які шини брали участь в тестуванні

Щоб продемонструвати характер поведінки різних типів шин, експерти вибрали для дослідження моделі для м'яких зим, а також покришки для їзди по засніжених дорогах (скандинавського типу):

  • Continental WinterContact TS 860;
  • Dunlop Winter Sport 5;
  • Goodyear Ultra Grip 9;
  • Kleber Krisalp HP3;
  • Michelin Alpin A5;
  • Nokian Tyres WR D4;
  • Petlas SnowMaster W651;
  • Pirelli Winter SottoZero series 2;
  • Taurus Winter 601;
  • Sailun Ice Blazer WSL2;
  • Premiorri ViaMaggiore.

Перші десять позицій в списку - це відносно недорогі покришки, які призначені для використання в умовах центральноєвропейських зим. Остання має яскраво виражений скандинавський тип протектора і випущена українським брендом для холодних зим.

Про що говорять результати

У підсумку, кращими стали дві моделі: Nokian Tyres WR D4 і Continental WinterContact TS 860. Вони показали трохи різні результати тільки при їзді по льоду і сухому асфальту. У першому випадку лідирувала покришка від Нокіан, а в другому - модель, розроблена компанією Континенталь.

Однак найвищі результати на зимовій трасі, все ж, показала саме шина скандинавського типу, Premiorri ViaMaggiore. Її відмінні характеристики гальмування і розгону були перекриті недостатньою керованістю на мокрому асфальті, що і закинуло модель на 5-ту сходинку рейтингу.

Третє і четверте місця дісталися продуктам брендів Гудієр та Мішлен відповідно. Несподівано високі результати продемонструвала шин від Клебер. Вона зайняла четверту позицію завдяки відмінно збалансованим параметрам і гідній поведінці на різних типах доріг.

Після Преміррі (5-е місце) в списку виявилася покришка від Піреллі (6-та ступінь). Експерти відзначили її хорошу чіпкість на льоду і мокрій дорозі, але не були вражені поведінкою шини на снігу і сухій трасі.

В кінці рейтингу розмістили покришки від Данлоп, Сайлун і Таурус. Через недостатню стійкості на льоду і снігу, а також на мокрому і сухому асфальті виріб виробництва Петлас став аутсайдером тест-драйву.

07 листопада 2018 р.