Товарів не знайдено
{{/items}} {{#total}} Переглянути всі результати пошукуПокришки для комерційного транспорту - важлива деталь, адже від них залежить не тільки керування автомобілем, але і безпека перевезення вантажів. Інновацію в даній області запропонував німецький концерн Continental - нові легковантажні шини бренду отримають технологію ContiSeal.
Суть інновації, яку пропонують інженери компанії, полягає в тому, що проколи на легковантажних шинах ніби запечатуються самі собою. Домогтися цього вдалося, завдяки використанню спеціального в’язкого шару, розташованого на внутрішній поверхні протектора. Він дозволяє нейтралізувати проколи до 5 мм в діаметрі.
Технологія ContiSeal є власною розробкою компанії Continental. Ця розробка дозволяє покришці зберегти необхідний рівень тиску і форму, щоб продовжити безпечний рух.
За словами менеджера відділення легковантажних шин Continental EMEA Ян-Оле ван Ленга, найбільшу проблему для покришок якраз складають дрібні проколи, викликані цвяхами, гострими камінцями і іншими твердими включеннями. Це означає додаткові витрати для транспортної компанії, що в загальному підсумку виливається в більш високу кінцеву вартість товару. Фургон з таким проколом не може продовжувати рух, необхідно переносити вантаж в інший автомобіль, що призводить до простоїв. Технологія ж ContiSeal дозволить вирішити проблему дрібних проколів в 90% випадків. Протектор надійно запечатується в місці пошкодження, і можна безпечно продовжити рух.
Першою моделлю покришок, які отримають інноваційну розробку, стане Continental ContiVanContact 100, яку випустять в типорозмірі 215/65 R 16 C 106/104 T. Серійне виробництво заплановано на весну поточного року. Очікується, що незабаром покришка буде доступною для широкої аудиторії споживачів.
Дана модель випускається для експлуатації на легких вантажівках, і має низку характеристик, що дозволяють зробити комерційні перевезення ще більш безпечними і вигідними:
Висока міцність покришок дає можливість з легкістю перевозити важкі вантажі і ефективно працювати на будь-якому дорожньому покритті. Бічні поверхні оснащені спеціальною захисною смугою, яка запобігає стиранню на бордюрах та інших перешкодах. Малюнок протектора створений так, щоб виключити попадання каміння в канавки.
До складу компаунда шини увійшла силіка, що в поєднанні з плоским контуром забезпечує високу прохідність навіть в екстремальних умовах використання. Як відзначили в компанії Continental, технологія запечатування проколів ContiSeal незабаром буде використовуватися також і на легкових сезонних моделях.