Товарів не знайдено
{{/items}} {{#total}} Переглянути всі результати пошукуМаркування автомобільних шин в зоні ЄС найближчий час може зазнати зміни. Якщо озвучені наміри Єврокомісії набудуть чинності, на етикетках з'являться позначення, що вказують якість зчеплення на снігу і льоду. Завдяки цій інновації, купуючи шини, автомобілісти зможуть робити точніший вибір.
У перспективі можлива зміна вимог до маркування шин в країнах, що входять в Євросоюз. Свої пропозиції з приводу розширення параметрів, які повинні вказуватися на етикетках покришок, виклали члени Єврокомісії.
Згідно з планами, вказівки на етикетках покришок будуть розширені і включатимуть декілька нових критеріїв. Завдяки нововведенню етикетки можуть стати більше інформативними і корисними для потенційних покупців. У тому числі цінним ця зміна стане для автовласників, що придбавають гуму онлайн. Це буде не лише упевнений і усвідомлений, але і безпечний вибір. Корисним нововведенням стане і з правової точки зору : новий порядок передбачатиме обов'язкову реєстрацію в спеціальних базах і полегшить контроль.
Пропозиція Єврокомісії були зустрінуті членами Європейської асоціації шиновиробників без ентузіазму. Профільні фахівці не згодні з викладеними вимогами, не вважаючи обов'язкову маркування корисним. За даними Асоціації, вже впроваджений тип маркування не сприяв підвищенню попиту на безпечну і економічну гуму.
Обов'язкове маркування, що діє в зоні Євросоюзу, передбачає вказівку декількох ключових параметрів, властивих конкретному виробу. Зараз на етикетках є присутньою інформація про паливну економічність, шумність і зчіпні властивості на мокрій дорозі. Якщо запропоновані зміни набудуть чинності, до перерахованих якостей додадуться зведення про рівень зчеплення із засніженою і обмерзлою поверхнею. Цей чинник планують впровадити в першу чергу, оскільки подібні маркери сприятимуть підвищенню безпеки руху. За наявності подібної маркування, купучи зимові шини , водій відразу розуміє можливості гуми.
Ще одна ідея, яку фахівці Єврокомісії розглядають з перспективою на майбутнє, - додавання на етикетки інформації про міру зносу і розмір пробігу. Заздалегідь для цього необхідно розробити параметри, по яких можуть проводитися випробування за цим критерієм. Ще одна ідея, яку представники Єврокомісії планують реалізувати в майбутньому, - випуск спеціальних етикеток для відновлених покришок. Найближчим часом це технічно неможливо, оскільки відсутня методика, що дозволяє вимірювати потрібні показники. Підписання асоціації з ЄС і процес євроінтеграції накладає на українських водіїв обов'язок враховувати існуючі вимоги, тому при впровадженні заявлених інновацій окремі зміни будуть актуальні в нашій країні.